Update voorbereidingen! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van José en Maartje - WaarBenJij.nu Update voorbereidingen! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van José en Maartje - WaarBenJij.nu

Update voorbereidingen!

Blijf op de hoogte en volg José en Maartje

16 September 2014 | Nederland, Eindhoven

Update voorbereidingen
Acties
José van Ham (josevanham@live.nl) Toevoegen aan contactpersonen 10:59 Dit bericht boven aan het Postvak IN laten staan
Aan: buufjesoeganda@outlook.com
josevanham@live.nl
Voorbereidingen: update

Inmiddels zijn we alweer een maand verder... Over anderhalve maand vertrekken we al! De tijd gaat snel!

Gelukkig lopen de voorbereidingen dan ook goed en is het meeste al geregeld. Paspoort: check; vaccinaties: check; reisschema: check; gorilla permit: check!

We staan er versteld van hoeveel reacties en donaties we krijgen op onze oproep voor Oeganda! Echt super en iedereen alvast heel erg bedankt!

Nu we duidelijk hebben dat we allebei 2 koffers mee mogen nemen, hebben we een keuze gemaakt welke spulletjes we vooral mee willen nemen.

Dus heb je nog newborn kleertjes (maatje 40 en 50-56), de steriel verpakte navelklem of gaasjes uit je kraampakket die we mee mogen nemen naar Oeganda? Stuur ons dan een berichtje.

Ook goede scharen (waar stof mee geknipt kan worden) zijn van harte welkom!

Voor de overige medische spullen zijn we een bestelling aan het plaatsen, zodat we ze zeker op tijd binnen hebben.

José en Maartje

In november 2014 gaan wij naar Oeganda! We gaan onder andere 2 kleine ziekenhuizen bezoeken om te kijken hoe de geboortezorg daar geregeld is en mogelijk bijdragen aan het opzetten van controles voor zwangeren tijdens de zwangerschap. Daarnaast gaan we rondtrekken om iets mee te maken van de Afrikaanse natuur en cultuur! Via deze weg houden we jullie graag op de hoogte van onze voorbereidingen en natuurlijk van onze avonturen tijdens de reis zelf! Groetjes José en Maartje

Actief sinds 07 Juni 2014