Al weer 2 weken thuis...hoe is het nu? - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van José en Maartje - WaarBenJij.nu Al weer 2 weken thuis...hoe is het nu? - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van José en Maartje - WaarBenJij.nu

Al weer 2 weken thuis...hoe is het nu?

Blijf op de hoogte en volg José en Maartje

12 December 2014 | Nederland, Eindhoven

Hoi allemaal,

We zijn gewoon al weer 2 weken terug in Nederland! Wat zit je toch snel weer in je oude ritme. Dat is wel even wennen. Het voelt al weer een hele tijd geleden dat we in Oeganda waren...

Gelukkig kunnen we contact houden met Winnie. Zij is de contactpersoon van het project.
Het isolatiegebouw is een heel stuk verder af! Het frame van het dak zit er inmiddels ook op en volgende week komen de dakplaten.

Inmiddels zijn ze ook door alle babykleertjes heen. Wij gaan door met inzamelen, zodat wanneer er weer spullen die kant op gaan, de kleertjes mee kunnen. Dus alle newborn kleertjes zijn nog steeds van harte welkom!

We zijn bezig met het rapport voor Philips Healthcare. In januari hebben we een gesprek met hen.

Ons fotoboek is inmiddels ook bijna klaar. Dus mocht je zin hebben in onze geweldige verhalen, let us know!

We wensen iedereen fijne feestdagen en we hopen dat we in de toekomst weer een mooie reis naar Kanungu kunnen maken!

Veel groetjes,
José en Maartje

José en Maartje

In november 2014 gaan wij naar Oeganda! We gaan onder andere 2 kleine ziekenhuizen bezoeken om te kijken hoe de geboortezorg daar geregeld is en mogelijk bijdragen aan het opzetten van controles voor zwangeren tijdens de zwangerschap. Daarnaast gaan we rondtrekken om iets mee te maken van de Afrikaanse natuur en cultuur! Via deze weg houden we jullie graag op de hoogte van onze voorbereidingen en natuurlijk van onze avonturen tijdens de reis zelf! Groetjes José en Maartje

Actief sinds 07 Juni 2014